torsdag 25 februari 2010

Grattis Fredrik

Idag fyller min son, Fredrik, 17 år. Det är otroligt att han blivit så stor! Tiden rusar fram. Jag är väldigt priviligierad som har en så underbar son. Nyfiken, hjälpsam, social, empatisk, massor med humor, snabbtänkt, duktig i skolan, ger alltid allt i de fritidsintressen som roar honom, 190 lång, ett muskelpaket och en älskvärd storebror. Kort och gott en ögonsten som jag är väldigt tacksam för. Glädjetårarna när han föddes kan jag känna än idag. Det var stort att bli pappa. Livet kändes mer meningsfullt. Det var och är utvecklande att få vara ett livsstöd till en person redan från födseln. Att dessutom få förmånen att uppleva denna utmaning och denna gränslösa kärlek en gång till med Fredriks syster Isabelle är fantastiskt. Livet är underbart och jag har förmånen att omges med underbara själar. Nu skall jag laga Fredriks födelsedagsmiddag. En tre rätters middag med gäster. Grattis Fredrik!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar