tisdag 16 februari 2010

Märkligt om medias kommentarer stämmer

Om det stämmer att ledande företrädare för C i Uppsala fortsätter att negligera det som inträffat är det mycket tråkigt. Det måste vara ett entydligt avståndstagande mot fusk. Att vissa vill göra gällande att jag arbetar i egen sak är naivt. Vi har medlemmar i Centerpartiet. Vi har allt fler medlemmar. Det är medlemmar som primärt reagerat på vissa felaktigheter och ojusta metoder som använts. Att jag sedan också tycker det är fel är väl inte så konstigt. Att jag på en direkt fråga av en journalist tycker att en ansvarig person skall ta sitt ansvar är väl inte så konstigt. Läs mina tidigare bloginlägg så kanske de som inte förstår vem jag är bättre kan lära sig det. För mig är det en självklarhet att reagera när man upptäckt fel. Jag tycker att det är vad man kan förvänta sig av en ledare. När rätt/fel frågan är utredd, då kan man eventuellt hitta förlåtande vägar framåt. Vi har i min värld inte en större konflikt inom C i Uppsala. Vi har några få individer som driver egna agendor och var finns inte de utmaningarna? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar