lördag 7 augusti 2010

Att ge allt

Vilken underbar dag! Fantastiskt väder, underbara människor i min närhet, god mat, goda drycker, bad och inte minst "after beach" med Haak´s. De gav verkligen allt och stämningen på Tylöhus var fantastisk. I solskenet och värmen hade över 2500 personer trängt samman sig för att njuta av Haak´s fantastiska show som avslutades med att även bandet Duo & jag tog till scenen och över 2500 lättklädda personer stog och hoppade och klappade händerna i takt med musiken. De gav allt de hade och de fick publikens uppskattning. Det är härligt med underhållare som ger allt och som dessutom är duktiga på att engagera publiken under hela showen. Dagens "after beach" var i klass med de bästa "after skiis" jag varit på! En mycket härlig dag börjar närma sig slutet och jag och min son skall redan ikväll börja träna på en ny låt inför vårt Råöbesök 2011 ; ).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar