fredag 7 januari 2011

Onyttigt och varmare än vad jag trodde

En lang resa hemat ar slut. Äntligen hemma. Resan borjade redan 05:00 Thailandsk tid. Ingen sömn och massor av ohälsosamma intag under resan. Pepsi, gott&blandat, chips, KitKat och de ofta äckliga flygmatboxarna. Val hemma blev det lite bättre mat, pizza. Nu skall jag äta och dricka lite nyttigare igen. Det blir nog träning i morgon eller på söndag. Om skatten hade varit högre på allt onyttigt jag ätit idag kanske jag hade ätit lite mindre eller?

Jag tycker att det verkar som att ni haft lite väl mycket om Stefan Hanna här hemma i Sverige. Jag vill ju, som jag skriver på bloggen här, att ni skall tro på mig och mina idéer och ge mig ert förtroende. Jag vill dock gärna att ert förtroende kopplas till de viktiga frågor jag driver och inte till antireaktioner på det sanslösa mediadrev som är mot mig. Jag har börjat läsa på om allt som skrivits och sänds så att jag skall vara uppdaterad på måndag då jag kallat till presskonferens. 

Det var härligt att komma hem. Det var härligt att det inte var så kallt som jag trodde det skulle vara. Sverige är ett härligt land värt att utveckla till det bättre.

  

1 kommentar:

  1. Bra Stefan äntligen någon törs säga vad han tycker och tänker, stå på dig
    Mvh
    Kent

    SvaraRadera