fredag 27 april 2012

Dagar att minnas

Vad gor man av sitt liv
Vad man gor av sitt liv, den lilla stund vi lever har pa jorden, ar en stor och komplicerad fraga. For mig har mitt liv sedan jag flyttade hemifran alltid inkluderat att resa och upptacka skillnader och skonheter runt om i varlden. Idag, da jag firar nagot harligt och positivt, i 25 graders varme och stralande solsken, kan jag ocksa konstatera att jag sedan 18 ars alder lagt mer an 3 miljoner kronor pa egna och familjeresor runt om i varlden. Det har varit vart varenda krona att fa uppleva och upptacka stora delar av varlden. For mig handlar livet om att gora storsta mojliga nytta, att utvecklas och att uppleva sa mycket som mojligt. Da ar det nodvandigt att uppleva, se och kanna hur andra har det runt om i varlden for att na sa nara nirvana som mojligt. Livet ar underbart och snart skall vi ata en havsmeny och dricka champagne. Hoppas du ocksa har en bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar