söndag 31 augusti 2014

Rörande & kul

En kavalkad av känslor
Igår och inatt firades jag på ett fantastiskt sätt i Uppsalas finaste rum. I grönskans tempel Botaniska fick jag fira en ny milstolpe i livet på ett underbart och kärleksfullt sätt. Talen och underhållningen var rörande och stämningen var hög. Maten och drycken sagolik (ekologiskt och närproducerat bortsett från vinet). Särskilt rörande var min morfars historiska tal, min sons fantastiskt retoriskt skickliga och kärleksfulla tal och dotterns tre underbara ord. Mats och Anders gjorde fantastiska insatser som toastmaster och humoristisk sidekick. Jag är sannerligen rik på vänner och en härlig familj. Rik på det enda som har stor betydelse i våra korta (men samtidigt genomsnittligt allt längre) liv. Ett bevis på att gästerna hade trevligt var att det var mycket skratt och dansgolvet var fullt hela tiden : ). Tack! Tack! Tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar